05 ตัวอย่างผลงานออกแบบโลโก้ หรือ อัตลักษณ์องค์กร - ชื่อแบรนด์ 'Whisper Coffee' กาแฟเพียงกระซิบ. กลุ่มเป้าหมาย: นักท่องเที่ยวและบุคคลทั่วไปในจังหวัดน่าน มีจุดขายคือ: จังหวัดน่านมีทุนทางวัฒนธรรมคือวัดภูมินทร์ มีภาพฝาผนังในฐานะ Symbolic Image คือภาพหนุ่มสาวกระซิบกัน เมื่อผู้ให้บริการหลายรายต่างแย่งกันใชัสัญลักษณ์ดังกล่าว ตัว Mark (เครื่องหมายในโลโก้) จึงต้องมีการปรับมาใช้เป็นลายเส้นกราฟิกและเน้น Tone and Mood เป็น Modern แทนภาพลักษณ์ที่ใช้กันไปแล้ว.
Work samples on Logotype design (Corporate Identity Design). Brand Name 'Whisper Coffee.
Work samples on Logotype design (Corporate Identity Design). Brand Name 'Whisper Coffee.
Target group: The whisper of a couple of lovers on the mural painting in Wat Bhumintr Temple, Nan Province, Thailand as an Symbolic Icon and becomes a trademark for so many businesses that involved tourism industry. Selling Point: The taste of the coffee is sweet like a whisper of a lovers. Just like a couple of lovers on the mural painting in Wat Bhumintr Temple.
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น